מה זה אמן חושים?

חוויה על חושית

אמן חושים הנו איש מקצוע המתמחה בשלל אומנויות מרתקות. זהו ענף במנטליזם אשר בשונה מתחום המדיומים אינו מתיימר להתקשר עם רוחות, אלא להתרכז בהוואי של הקהל האנושי. באמצעות תכונות מיוחדות הוא יכול ליצור עבורו מגוון אטרקציות, החל ממיצגי זריזות ידיים מרשימים ועד קריאת מחשבות המתנדבים ברגעי מפתח שונים. אמן חושים לאירועים משלב בקטעים המקצועיים את מוטיב ההומור ובכך הופך את האירוע למיצג חביב על הקהל לא רק בשל העוצמה, אלא גם בזכות תכונה זו.

מיצגי טלפתיה

על הבימה יופגנו מספר מיצגי טלפתיה מרשימים, החל מהזמנת מתנדבים מהקהל ויישום תרגילי מחשבה משותפים ועד להתייחסות לקהל כולו כקבוצה אחידה תוך ניהול דיאלוג טלפתי עמה. מיצגי הטלפתיה יהיו גם בהיבט הפיזי ולא רק המחשבתי. לדוגמה, אמן חושים ינענע את היד של המתנדב, ובאותו זמן יתנגן ממקום נסתר פעמו פרות בקצב הזזת היד. מיצגים אלו הופכים כל אירוע לחוויה ייחודית.

הומור לכל אורך הדרך

כל תרגיל או מיצג שייעשה על הבמה יתובל בהומור, במשפטי בידור אשר יגרמו לכולכם לצחוק וליהנות ולא פחות חשוב – בתוצאה סופית מדהימה לכל תרגיל. אם אתם סבורים כי אמנות חושים צריכה להיות שונה מאמנות אחרת, אתם לחלוטין במקום הנכון: אמנות טלפתית בשילוב הומור, ויש עוד כמה נושאים בדרך שכדאי להכיר.

מנטליזם

מנטליזם הוא הקבוצה הגדולה שבה כלולים אומן חושים, מדיום, ועוד. במסגרת המנטליזם כמי שמיושם באמנות חושים תוכלו לחזות באומן קורא את מחשבותיכם ומיישם אותן על הבמה כהמשך ישיר לתחילת התהוותו של המופע. במילים אחרות, המחשבות שלכם יוצרות מציאות, ובכך אתם הופכים את עצמכם למשתתפים פעילים בעלילת המופע.

אורן שלום – אמן חושים ישראלי להופעות ואירועים

אורן שלום הנו אמן חושים ישראלי אשר אמנות חושים הובאה אצלו לרמות אחרות של ביצוע וכושר מחשבה. מופע אמנות חושים מאת אורן שלום הופך כל הופעה וכל אירוע לייחודי, כזה אשר הסביבה לא תפסיק לדבר עליו. אם אתם חושבים כי נדרשות אטרקציות חדשות ומרתקות באירוע שלכם, אמנות חושים היא כיוון מצוין. עבור פועלו של אמן חושים מחיר נקבע בהתאם לסוג האטרקציות, משכן וההיקף הכולל של זמן ההופעה שנדרשת ממנו. צרו קשר וקבלו את כל המידע!