ימי הולדת למבוגרים

ימי הולדת למבוגרים

עריכת ימי הולדת למבוגרים היא משימה מדליקה שרבים מאד נהנים לעשות אותה ובמיוחד כאשר מגיעים לגילאים "עגולים" כמו 40, 50, 75 וכדומה. ארגון מסיבות יום הולדת למבוגרים כולל כיבוד, שתייה, מוסיקה והרבה מצב רוח טוב, אבל אחד ההתלבטויות הגדולות היא האם להזמין גם מופע כלשהוא למסיבה או להשאיר אותה שתתנהל עפ"י המוסיקה והאוכל. מי שכן חושב על הוספת מופע למסיבות כאלה לא יתפלא לשמוע עד כמה פופולארי כיום להזמין אמן חושים כדוגמת אורן שלום למסיבות יום הולדת למבוגרים ועד כמה מופע טלפתיה יכול לשנות את המסיבה מקצה לקצה.

מופע מיוחד לימי הולדת למבוגרים

אורן שלום הוא אמן חושים  שמבצע מופע טלפתיה המשולבים בתדהמה ובידור יחד.
במהלך המופע מתבצעות הדגמות של קריאת מחשבות,השתלת מחשבות,הדגמות פסיכולוגיות ופזיולוגיות,הדגמות טלקינזיס ופסיכוקנזיס ושורה ארוכה של קטעי טלפתיה מבדרים בהשתתפות הקהל. מופע טלפתיה לימי הולדת למבוגרים זהו המופע האולטימטיבי ביותר לקהל מסוג זה,היות והמופע מתאים לקהל הטרוגני ובגילאים משתנים.
אורן שלום הוא למעשה סוג של קוסם למבוגרים בלי לעשות קסמים שגרתיים, אלא שהקוסמות שלו מבוססת על יכולותיו הייחודיות מתחום הטלפתיה והבידור כאחד.

מופע לכל גיל

אחד היתרונות של אורן שלום הוא שהוא יכול להלהיב ולבדר באותה המידה גם אנשים מבוגרים שעברו את גיל שבעים וגם בני נוער, וכמובן את כל גילאי הביניים. ניסיונו העשיר כבדרן טלפתיה בארץ ובעולם לימד אותו להתייחס לכל קהל באופן הראוי לו ולהעניק את כל כולו במופע טלפתיה מקצועי ועשוי היטב.

אם אתם מחפשים מופע מרגש, מבדר, מצחיק ומסקרן, המופע של אורן שלום הוא הדבר עבורכם החל מהופעה מול 10 אנשים ועד אולמות עם מאות אנשים.

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן