פעמים רבות, כשאתם בונים אירוע השקת מוצר, מכירה או שיווק, אתם מצפים שיבוא קהל ואתם תעשו את שלכם, אך המציאות מורכבת מכך בהיבטים רבים. הקהל של היום אינו הקהל הצרכני הקשיח של שנות השמונים, שהסתכל על טיבו של המוצר ועל תוצאותיו, וקנה בהתאם לנסיבות. הקהל רוצה לראות היום משהו אחר, משהו צבעוני יותר שיצוד את עיניו, וירגש אותו. משם, זה כבר יגיע לקבלת החלטה כלכלית לקנות מכם.
מופע טלפתיה – והמכירות שלכם בעלייה
בין אם אתם משיקים אלבום חדש או ספר שכתבתם, פטנט חדש שהמצאתם או מוצר חדש שפיתחתם, אתם צריכים אמן מופיע לצדכם. הוא יוכל לקחת את תכני המוצר ולעשות מהם להטוטים, קסמים וקטעי בידור שידברו לקהלים שלכם. מופע לקידום מכירות נעשה בכל הרבדים בכל הזמנים: בימי קדם, סוחרים השתמשו ברקדנים ובמכשפים, וכיום, ממש בינינו אנו, אנשים משלמים על פרסומות מולטימדיה יקרות עם תכני בידור היתוליים לעירור הקהל. כשהקונים שלכם מקבלים מיצגים חיים, ולא דרך מרקע הטלוויזיה, יהיה לזה אימפקט משמעותי אשר יתבטא בהתווספות מהירה של קונים. ביחס לפתיחת קופות רגילה באיזשהו בזאר או מרכז מכירות, תתרחש היענות יתר בסבירות גבוהה למוצרים ולשירותים שלכם.
תכני המופע שיגרמו לאנשים להפוך להיות הקונים שלכם
דיבור על המוצר אותו מוכרים או על השירות אותו מקיימים, תרגומו לשפה בידורית והומוריסטית, שילוב המונולוגים הללו עם קסמים ומיצגים, ועוד. מדובר על מופע טלפתיה למכירות שלכם, ולא של אדם אחר, ולכן הנוסחה למופע איננה קבועה. היא תלויה במה שאתם מבקשים לבטא ולמכור. אומן טלפתיה ייקח זאת בדיוק להיכן שאתם צריכים ויגרום, באמצעות מופע מותאם אישית עבורכם, לכך שהמכירות שלכם יהיו בעלייה וייווצר ביקוש למה שאתם עושים, בו תוכלו להרגיש באופן מידי.
דיבור ללבם של הקונים – העברת מסרים מידיים
פעמים רבות, כשאתם כאנשי מכירות מנסים לדבר ללקוחות דרך המוצרים והשירותים, הם לא ממש מבינים מה אתם רוצים לשדר להם. כשאתם מעסיקים אמן טלפתיה שיגשים עבורכם מופע טלפתיה למכירות – הוא ידע לזהות בדיוק מה יוביל לכשל בתקשורת ומה יהיה מהלך מצליח, והוא ידבק בשני על מנת שמי שנמצא מולכם ירצה בכל מאודו להיות הקניין שלכם. בכך, אתם זוכים לא רק במופע חדש המקדם את המכירות אלא גם בקהלים חדשים שקשה לרתום אותם בעצמכם בדרך כלל.