אמן חושים לאירועים עסקיים

אמן חושים לאירועים עסקיים

התכוננו לאירוע משכר חושים – אמן שהוא הרבה יותר מעוד קוסם: אמן חושים לאירועים עסקיים מספק פתרונות הופעה ליזמים רבים המבקשים ליצוק תוכם לאירוע שלהם. אחרי עוד אירוע עם ריקוד, נגינה ואפקטים של אור וצל, הגיעה העת לשלב גם מופע קסמים רב עוצמה המשלב קסמים קלאסיים, קריאת מחשבות וטלפתיה. מופע זה הנו שונה ומיוחד אף אל מול מתחרים רבים מעולם הקסמים מכמה טעמים:

  • המופע כולל קטעי קישור הומוריסטיים בין מיצגי הקסמים.
  • המופע כולל ריבוי עבודה עם מתנדבים מהקהל.
  • המופע מותאם לאירוע שלכם, ומבוסס בחלק ניכר ממנו על תכניו ורעיונותיו.
  • למופע אלמנטים ייחודיים רבים בתחומים המקצועיים, חלקן מקוריים פרי עטו של האמן.

אם אתם סקרנית לדעת מה יש במופע אמן חושים לאירועים עסקיים, גם אתם מוזמנים לשבץ אותו אצלכם באירוע. ניתן לעשות זאת באופן בלעדי לכל אורכו או בשילוב עם מופיעים אחרים. אם כבר שיבצתם אותם והחלטתם להכניס אמן חושים לאירועים עסקיים ברגע האחרון, ניתן יהיה להעלות חלקי מופעים ולסגור אותם בקטעי קישור עבור האנשים הבאים העומדים להשתמש בבימה.

מה ההבדל בין אמן חושים לקוסם?

קוסם הוא אדם שמשתמש בסט קסמים גנרי אותו למד בבתי ספר, מאמנים אחרים או בלימוד עצמי. אמן חושים הוא אדם שכבר התמקצע מאד בתחום ויוצר קסמים מקוריים, חומרי מופת, מסוגל לקרוא מחשבות בדייקנות רבה, גם כשהן מונחות עצמים (קלפים, או מיצגים גראפיים אחרים) וגם באופן יבש. 

כל אלה הופכים ישות כמו אמן חושים לאירועים עסקיים לאחת ששווה פי כמה לעבוד איתה מאשר עם קוסם שלמד את רוב התכנים שלו עד לא מזמן ונמצא בתחילת דרכו בענף.

אירוע שיש בו אך ורק קסמים עשוי קצת להרדים את הקהל, הלא כן?

כאן אתם מצביעים על הבדל נוסף בין אמן חושים לאירועים עסקיים לבין קוסם. הקוסם מתעסק אך ורק בקסמים שלמד לבצע. אמן חושים לאירועים עסקיים יוצר קטעי קישור מעניינים בין קסם לקסם, בדמות מיני-מופע בידור. גם הקטעים ההומוריסטיים הם קטעי מקור של האמן, אותם הוא משלב עם תכנים מהאירוע שלכם. השילוב בין הומור לקסמים צובע את המופע באופן רבגוני ומעניין במיוחד. זאת, מבלי לשכוח את הצחוקים שירוצו בקהל.

האם מופע שכזה נחשב לפופולארי באירועים?

ועוד איך. בשנה זו ממש, ובסיכוי גבוה גם בשנים שאחריה, ישנם מקרים רבה מאד של הזמנת אמן חושים לאירועים עסקיים. אלה הזמנים בהם הציבור מתעניין בקסמים, מתעניין במנטליזם, שש לראות מופע אמנות חושים ובמקרים רבים קונה כרטיסים בתשלום בכדי לצפות בפלא הזה. 

קל וחומר שהם רוצים לראות זאת גם באירוע שהם יוזמים. ניתן לומר כי בזמנים אלה – זו נחשבת לפעילות פופולארית ממש כמו המוזיקה החיה, הריקוד ואפילו התקליטנות שנחשבת פופולארית בהרבה מהשאר.

לאלו קהלי יעד עסקיים מיועד המופע?

אירועי ועדים, אירועי הנהלה, אירועי עובדים, ימי גיבוש, אירועים רשמיים, אירועי השקת מוצר, השתתפות בכנסים בהם החברה או התאגיד מתארכים לצד המתחרים, לעתים מזמינים אמן חושים לאירועים עסקיים גם מטעם הנהלת הכנס עצמה, שיעמוד ברחבה המרכזית ויציג את נפלאותיו. הפעילות מתאימה לכל מי שיש לו אירוע, בימה והוא מעוניין לאייש אותה באיכות חסרת פשרות.

מה חשוב לדעת לפני שמזמינים אמן חושים לאירועים עסקיים?

חשוב להבין שיש כמה סוגי מופעים שניתן לספק, אשר שונים זה מזה באורך שלהם ובתכנים הצפויים. בשל כך, יש לבחור בדקדקנות רבה את המופע שברצונכם שיהיה באירוע. אמן חושים לאירועים עסקיים כמובן יעשה את המיטב בשביל להכווין אתכם לקראת בחירת המופע המושלם הן מבחינת לוחות הזמנים והן מבחינת השילוב עם יתר התכנים באירוע. המטרה היא ליצור מופע טיילור מייד שיתאים לצרכים שלכם.

כן, אבל האם ישנן דרישות מיוחדות מהאולם? מהבימה? מהלוגיסטיקה המקומית?

לא, וכאן טמון יתרון נוסף של הזמנת אמן חושים לאירועים עסקיים לבימה שלכם. זה לא כמו הזמנת זמר או נגן שדורשים כסא מיוחד או הזמנת רקדן שבכלל דורש שהרצפה תהיה שונה ממה שהוצגה לו. כאן מדובר על האמן, פיו, ידיו והקהל, זה הכל. זו הזמנה מאד כלכלית ומאד קלה לביצוע מבחינתכם. למעשה, כל מי שמחפש גם הופעה וגם פטור מהתעסקות בלוגיסטיקה יזמין אמן חושים לאירועים עסקיים ובכך יאייש באופן כלכלי מתמיד את הבימה שלו.

החזרי נסיעות הם גם תשלום לוגיסטי, הלא כן?

עשוי להיות החזר על נסיעות שתצטרכו לשלם לאמן אם מדובר על מרחק גדול שההגעה אליו אינה כלכלית או מורידה את יכולת הפרנסה של האמן באופן משמעותי. אם לדוגמה האמן גר במרכז הארץ ונדרש להגיע למעוז בורגני בשרון הדרומי או המערבי, כנראה שלא תהיה עלות נוספת. 

לעומת זאת, אם האירוע ממוקם בשרון הצפוני, בצפון הארץ או בדרום, סביר שתהיה עלות השתתפות בנסיעות, לצד העלות הכוללת של המופע, או שהצעת המחיר תחושב יחד עם עלות זו ותסופק באופן אחיד ליזם.

כיצד מוגדר התשלום על הפעילות עצמה? על מה היזם משלם?

הוא משלם על הזמן של אמן חושים לאירועים עסקיים בתוספת אתגרים מקצועיים הנדרשים להפקה. אם מדובר על מופע ובו פעילות פשוטה לביצוע, העלות על העבודה תהיה שולית לעומת עלות זמנו של האמן. לעומת זאת, במופע בו האטרקציות קשות לביצוע, עלות העבודה תעלה ותהיה נוכחת באופן שווה או אפילו למעלה מעלות הזמן שתשלמו לאמן. בדרך זו אמן חושים לאירועים עסקיים יוכל לבצע מופעים מאתגרים ולספק לכם הופעות איכותיות על הצד הטוב ביותר.

כיצד אתם רואים את התחום הזה מתהווה בעתיד?

התחום ילך ויצבור תאוצה רבה על פי כל הסממנים: ההתעניינות הגוברת של הציבור הישראלי והמערבי בכלל בקסמים, התגברות הווידאואים הוויראליים ברשתות החברתיות, שחלק גדול מהם מכיל אמנות חושים, טלפתיה ומנטליזם, ומעל לכל – יצר סקרנות בריא של האדם לצפות מקרוב בתיאוריות של העולם הנסתר. כבר כיום, הדרישה לשלב אמן חושים לאירועים עסקיים גוברת מאד ביחס לשנה שעברה והמגנה עוד ממשיכה לעלות ולצבור תאוצה.

האם התחום הזה יישאר נסתר לנצח? אולי יהפוך להיות לידע נפוץ בקרב הציבור?

התחום מתחדש כמו כל תחום אחר בחיים. גם מעט הידע שיש לציבור כיום בנושא הזה גדול בהרבה מזה שהיה לו לפני 30 ו- 40 שנים. הרשתות החברתיות עושות את שלהם ואנשים לומדים לעשות קסמים. אבל יכולת התרגום של הידע הזה לקסמים מקוריים ולמיצגים מהממים בתקשורת ההמונים דלה מאד. רוב הגולשים באינטרנט מסתמכים על קסמי בסיס. 

ההתפתחות הרבה שהתחום עובר משפיעה גם על הקוסמים ואמני החושים עצמם ומשביחה את פועלם, במקביל להתקדמות הציבור הפחות מיומן. לכן, לא רק שיש עתיד בתחום, הוא נראה ורוד מתמיד. 

הזמנת אמן חושים לאירועים עסקיים היא ריטואל שבשגרה, בו מספקים ליזמים ואורחיהם ממיטב הספרות של עולם אמנות החושים, חומרי מקור, קריאת מחשבות וסוגות מתחום הטלפתיה. בעלי דעות רבים חוזים שהתחום יהפוך למרכזי באירועי דור העתיד והמיצגים שלו ילכו וישתכללו ויגיעו לממדים של וירטואוזיות חסרת תקדים, שלא נראתה בענף בשנים קודמות.